čtvrtek 25 listopad 2021, 08:30 - 14:30
Zobrazení : 543
Kontakt Tereza Olbrichová, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., +420 774 430 771
Začátek výuky: 8:30 (prezence od 8:00), Konec výuky: 14:30
Akreditace: Kurz je akreditován MV ČR (AK/PV-62/2017 a AK/VE-38/2017)
Lektor: JUDr. Jan Horník, Ph.D.
Absolvent Právnické fakulty Univerzity Karlovy. V letech 2006–2008 získal zkušenosti s územní samosprávou jako člen zastupitelstva obce a člen kontrolního výboru. V období 2008-2010 působil v legislativně právním oddělení odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra, poté jako vedoucí oddělení kontroly. V letech 2011–2015 se věnoval koordinaci boje s korupcí na Úřadu vlády ČR.
Aktuálně zastává pozici tajemníka Městského úřadu Dobříš. Je lektorem a členem zkušebních komisí pro ověřování obecné části zvláštní odborné způsobilosti.
Cena za osobu: 1 990 Kč (konečná cena)
Součástí semináře jsou vzdělávací materiály a bohaté občerstvení vč. oběda a coffeebreaku.
Cíl: Cílem semináře je přehledným způsobem seznámit úředníky územních samosprávných celků
s povinnostmi vedení úřední desky, jakož i úřední desky, jejíž obsah se zveřejňuje způsobem umožňujícím dálkový přístup.
Cílem je vysvětlit účastníkům nutnost dodržovat zákonné mantinely, ale i předat zkušenosti a příklady dobré praxe. Stěžejním cílem kurzu je na praktických příkladech prohloubit znalosti a dovednosti při vedení úřední desky a spravování elektronické úřední desky.
Program:
- Legislativní rámec vedení úřední desky
- formální náležitosti úřední desky
- elektronická úřední deska versus digitální úřední deska
- sankce za nedodržení povinnosti zveřejnit dokumenty
- rozsah dokumentů, které je nutné zveřejňovat
- Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- soubor povinně zveřejňovaných informací
- vyhláška č. 442/2006 Sb.
- formát zveřejňovaných informací
- Praktická doporučení ve vazbě na
- správné používání hlavičkového papíru a razítka
- ochranu osobních údajů ve zveřejněných dokumentech (jak na dražební vyhlášky)
- Aplikace konkrétních příkladů v praxi
- Dotazy a diskuze
PŘIHLÁŠENÍ ÚČASTNÍCI SE MOHOU ODHLÁSIT NEJPOZDĚJI DVA DNY PŘED KONÁNÍM SEMINÁŘE, POPŘÍPADĚ ZA SEBE MÍT NÁHRADU.
V PŘÍPADĚ NEÚČASTI BUDE VRÁCENO POUZE 50% Z CELKOVÉ ČÁSTKY SEMINÁŘE.
Přihlášku naleznete ke stažení níže, na seminář se lze přihlásit také pomocí online registrace.