Pokladna, pokladní doklady v praxi - Květoslava Novotná - PŘESUN NA 7.6.2022
úterý 15 březen 2022, 09:00 - 14:00
Zobrazení : 521

        Kontakt: Tereza Olbrichová, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., +420 774 430 771

  

Začátek výuky: 9:00 (prezence od 8:30), Konec výuky: 14:00

Akreditace: Kurz je akreditován MV ČR (AK/PV-324/2017 a AK/VE-176/2017)

Lektorka: Květoslava Novotná

pracuje jako daňová poradkyně a je majitelkou účetní firmy v Brně. V oboru účetnictví a daňového poradenství má mnohaletou praxi; více než 10 let přednáší na odborné vysoké škole. Pravidelně se věnuje lektorské činnosti.

Cena za osobu: 1 990 Kč

Cena za seminář osvobozena od DPH v rámci průběžného vzdělávání úředníků, u ostatních účastníků nutno přičíst 21% DPH.

Součástí semináře jsou vzdělávací materiály a bohaté občerstvení vč. oběda a coffeebreaku.

Cíl: prohloubit a doplnit znalosti účastníků z oblasti týkající se praktické činnosti vedení podnikové pokladny, otázek spojených s vystavováním, účtováním a oběhem pokladních dokladů v návaznosti na účetnictví, daňovou problematiku a ve vztahu k GDPR a EET. Dále upozornit na význam vnitřních předpisů zabezpečujících bezproblémový chod pokladny.

Vhodné pro zaměstnance, kteří jsou pověřeni vedením pokladny, přijímající tržby v hotovosti, vedoucí pracovníky, účetní účtujícím pokladní doklady (všech typů organizací, neplátce i plátce DPH), ekonomy a vedoucí zaměstnance ekonomických útvarů u podnikatelských i neziskových subjektů, subjektům EET i ostatním.

Program:

1) Směrnice pro činnost pokladny – podle typu organizace
- organizační struktura účetní jednotky
- druhy pokladních dokladů
- oběh účetních dokladů
- podpisové vzory
2) Způsob vystavování pokladních dokladů a nezbytné náležitosti
- podle zákona o účetnictví
- podle zákona o DPH  - zjednodušené daňové doklady, pojetí daňových dokladů  – věrohodnost, neporušenost a čitelnost
- pro potřeby účetní jednotky
- obchodní listiny podle občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích.
3) Jak vést pokladní knihu
- ruční vedení pokladního deníku, vedení na PC
- obraty, zůstatky, protokolární předávání
4) Valutová pokladna
- směny korun na valuty
- zálohy na zahraniční pracovní cesty
- vyúčtování zahraničních pracovních cest
5) Účtování pokladních dokladů – příjmových, výdajových, cestovních příkazů, ceniny
6) Inventarizace, limity hotovosti, bezpečnostní předpisy
7) Dohoda o hmotné odpovědnosti a další návaznosti na zákoník práce
8) Vazba pokladny na účetnictví, mzdovou agendu, kumulace funkcí
9) Pokladna v daňové evidenci
10) Zákon o omezení plateb v hotovosti, sankce
11) Náležitosti dokladů podle dalších předpisů: zákona o ochraně spotřebitele, živnostenského zákona
12) Zákon o elektronické evidenci tržeb - aktuální informace

 

PŘIHLÁŠENÍ ÚČASTNÍCI SE MOHOU ODHLÁSIT NEJPOZDĚJI DVA DNY PŘED KONÁNÍM SEMINÁŘE, POPŘÍPADĚ ZA SEBE MÍT NÁHRADU.

V PŘÍPADĚ NEÚČASTI BUDE VRÁCENO POUZE 50% Z CELKOVÉ ČÁSTKY SEMINÁŘE.

 

Přihlášku naleznete ke stažení níže, na seminář se lze přihlásit také pomocí online registrace.


Ke stažení:   PŘIHLÁŠKA

Ke stažení:   POZVÁNKA
Registrace jsou uzavřeny

Hledáte školení, která provádíme celoročně a nenašli jste je zde?
Podívejte se na stránku Zákonná školeníSvářečské kurzy nebo Firemní kurzy.

Případně nás neváhejte kontaktovat pomocí níže uvedených údajů.

Přihlášení

Kalendář všech školení

Kontakt

SLEZSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM s.r.o.
Karola Śliwky 225/41
733 01 Karviná
IČ 286 16 677.

Tel: +420 774 430 771
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Webdesign - pavel piatek.cz