úterý 29 listopad 2022, 08:00 - 13:00
Zobrazení : 503
Kontakt Tereza Olbrichová, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., +420 774 430 771
Začátek výuky: 8:00 (prezence od 7:45), Konec výuky: 13:00
Akreditace: Kurz je akreditován MV ČR v rámci průběžného vzdělávání úředníků
Lektor: Ing. Bc. Roman Krčil
působí od roku 1990 ve veřejné správě. Byl vedoucím referátu okresního živnostenského úřadu ve Žďáru nad Sázavou - zástupce přednosty okresního úřadu do roku 2002. Nyní je vedoucím odboru občansko-správního a obecního živnostenského úřadu Městského úřadu Žďáru nad Sázavou. Lektorské činnosti se věnuje již od roku 2002.
Cena za osobu: 2 090 Kč
Cena za seminář osvobozena od DPH v rámci průběžného vzdělávání úředníků, u ostatních účastníků nutno přičíst 21% DPH.
Součástí semináře jsou vzdělávací materiály a bohaté občerstvení vč. oběda a coffeebreaku.
Cíl:
Cílem semináře je přiblížit a rozebrat klíčovou problematiku, kterou je doručování ve veřejné správě podle úpravy obsažené ve správním řádu.
Seminář seznámí účastníky se současnou právní úpravou doručování v oblasti výkonu veřejné správy podle jednotlivých způsobů – elektronické i fyzické písemnosti. Klade důraz na praktické znalosti a související problematiku – např. doručování zástupcům, opatrovníkům; reklamační řízení u České pošty s.p. Součástí jsou konkrétní případy správných a chybných případů doručování a jejich rozbor.
Program:
- Obecné principy a zásady doručování
- Význam a účel doručování při plnění úkolů veřejné správy a ve správním procesu
- Úprava doručování v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád
- Společná ustanovení k doručování
- Doručování dle adresáta
- Doručování fyzickým osobám
- Doručování podnikajícím fyzickým osobám
- Doručování právnickým osobám
- Druhy doručování
- Datové schránky, elektronické písemnosti
- Doručování na ohlašovnách a veřejnou vyhláškou
- Další náležitosti doručování (určení neplatnosti, překážky, řízení s opatrovníkem)
- Určení neplatnosti doručení a neplatnosti okamžiku, kdy byla písemnost doručena
- Překážky při doručování a jejich překonávání
- Doručování v řízení se zástupcem a opatrovníkem
- Praktické příklady a jejich rozbor, diskuze
- Příklady a modelové situace, reklamační řízení, judikatura
- Diskuze a dotazy účastníků
V případě stornování závazné přihlášky ze strany klienta týden či méně před konáním semináře účtuje SLEZSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM s.r.o. stornovací poplatek ve výši 50% z ceny kurzu. Při stornu v den zahájení se kurzovné nevrací a nelze ani žádat o vrácení poměrné části kurzovného.
Jestliže se přihlášený klient nemůže kurzu zúčastnit, může za sebe poslat náhradu, v tomto případě se stornovací poplatek neúčtuje.
Přihlášku naleznete ke stažení níže, na seminář se lze přihlásit také pomocí online registrace.