Kontakt: Tereza Olbrichová, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., +420 774 430 771
Začátek výuky: 9:00 (prezence od 8:30), Konec výuky: 14:00
Akreditace: Kurz je akreditován MV ČR (AK/PV-324/2017 a AK/VE-176/2017)
Lektorka: Květoslava Novotná
pracuje jako daňová poradkyně a je majitelkou účetní firmy v Brně. V oboru účetnictví a daňového poradenství má mnohaletou praxi; více než 10 let přednáší na odborné vysoké škole. Pravidelně se věnuje lektorské činnosti.
Cena za osobu: 2 090 Kč
Cena za seminář osvobozena od DPH v rámci průběžného vzdělávání úředníků, u ostatních účastníků nutno přičíst 21% DPH.
Součástí semináře jsou vzdělávací materiály a bohaté občerstvení vč. oběda a coffeebreaku.
Cíl: prohloubit a doplnit znalosti účastníků z oblasti týkající se praktické činnosti vedení podnikové pokladny, otázek spojených s vystavováním, účtováním a oběhem pokladních dokladů v návaznosti na účetnictví, daňovou problematiku a ve vztahu k GDPR a EET. Dále upozornit na význam vnitřních předpisů zabezpečujících bezproblémový chod pokladny.
Vhodné pro zaměstnance, kteří jsou pověřeni vedením pokladny, přijímající tržby v hotovosti, vedoucí pracovníky, účetní účtujícím pokladní doklady (všech typů organizací, neplátce i plátce DPH), ekonomy a vedoucí zaměstnance ekonomických útvarů u podnikatelských i neziskových subjektů, subjektům EET i ostatním.
Program:
1) Směrnice pro činnost pokladny – podle typu organizace
- organizační struktura účetní jednotky
- druhy pokladních dokladů
- oběh účetních dokladů
- podpisové vzory
2) Způsob vystavování pokladních dokladů a nezbytné náležitosti
- podle zákona o účetnictví
- podle zákona o DPH - zjednodušené daňové doklady, pojetí daňových dokladů – věrohodnost, neporušenost a čitelnost
- pro potřeby účetní jednotky
- obchodní listiny podle občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích.
3) Jak vést pokladní knihu
- ruční vedení pokladního deníku, vedení na PC
- obraty, zůstatky, protokolární předávání
4) Valutová pokladna
- směny korun na valuty
- zálohy na zahraniční pracovní cesty
- vyúčtování zahraničních pracovních cest
5) Účtování pokladních dokladů – příjmových, výdajových, cestovních příkazů, ceniny
6) Inventarizace, limity hotovosti, bezpečnostní předpisy
7) Dohoda o hmotné odpovědnosti a další návaznosti na zákoník práce
8) Vazba pokladny na účetnictví, mzdovou agendu, kumulace funkcí
9) Pokladna v daňové evidenci
10) Zákon o omezení plateb v hotovosti, sankce
11) Náležitosti dokladů podle dalších předpisů: zákona o ochraně spotřebitele, živnostenského zákona
12) Zákon o elektronické evidenci tržeb - aktuální informace
V případě stornování závazné přihlášky ze strany klienta týden či méně před konáním semináře účtuje SLEZSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM s.r.o. stornovací poplatek ve výši 50% z ceny kurzu. Při stornu v den zahájení se kurzovné nevrací a nelze ani žádat o vrácení poměrné části kurzovného.
Jestliže se přihlášený klient nemůže kurzu zúčastnit, může za sebe poslat náhradu, v tomto případě se stornovací poplatek neúčtuje.
Přihlášku naleznete ke stažení níže, na seminář se lze přihlásit také pomocí online registrace.
SLEZSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM s.r.o.
Karola Śliwky 225/41
733 01 Karviná
IČ 286 16 677.
Tel: +420 774 430 771
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.