úterý 13 květen 2025, 09:00 - 14:00
Zobrazení : 189
Kontakt: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., +420 774 430 771
Akreditace: AK/I-38/2015
AK/PV-259/2016
AK/PV363/2024, AK/VE-140/2024
Lektor: Mgr. Jan Táborský - lektor českého jazyka, redaktor, jazykový korektor a konzultant v oblasti českého jazyka. Vystudoval Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v oboru Český jazyk.
Cena za osobu: Prezenční: 2 090 Kč
Webinář: 1 890 Kč
(cena je u průběžného vzdělávání úředníků / vedoucích úředníků osvobozena od DPH, u ostatních účastníků nutno přičíst 21% DPH)
Cíl: Cílem vzdělávacího programu je sjednotit, a tím zjednodušit vytváření písemností zavedením pravidel jejich úpravy dle platné ČSN 01 6910 a souvisejících zákonů a norem. Norma stanovuje obsah korespondence, její prvky, způsob formátování aj.
Součástí programu je i řešení problémových oblastí při práci v textovém procesoru, jako např. osamocená písmena na koncích řádků, formátování tabulek apod. Zvládání písemné a elektronické korespondence patří k základním dovednostem podporujících kvalitní výkon správní činnosti.
Program:
- Úprava písemností podle normy – vznik, význam, aktualizace, změny z ní vyplývající; první část semináře se člení s ohledem na ČSN 01 6910 na:
- Interpunkční znaménka
- Pomlčka a spojovník
- Zkratky
- Značky
- Čísla a číslice
- Zvýrazňování v textu
- Úřední dopisy – s předtiskem, bez předtisku, do zahraničí – jejich náležitosti, úprava a formátování; hlavička dopisu, odvolací údaje (řádkové, sloupcové), oslovení, pozdrav, razítko, podpis, přílohy
- Studium příloh (dopisů dle typu)
- Problémové oblasti při vytváření písemností
- Závěrečná část
- Typografický audit – spočívá v kolektivní kontrole písemností donesených účastníky semináře při asistenci zkušeného lektora. Jedná se v podstatě o aplikaci naučených pravidel v praxi.
- Závěrečný test – klasická písemnost s chybami – jejich nalezení a oprava.
Součástí semináře jsou vzdělávací materiály a bohaté občerstvení vč. oběda a coffeebreaku.
Webinář probíhá prostřednictvím aplikace Microsoft Teams, před konáním webináře účastníci obdrží odkaz pro připojení do výuky.
V případě stornování závazné přihlášky ze strany klienta týden či méně před konáním semináře účtuje SLEZSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM s.r.o. stornovací poplatek ve výši 50% z ceny kurzu. Při stornu v den zahájení se kurzovné nevrací a nelze ani žádat o vrácení poměrné části kurzovného.
Jestliže se přihlášený klient nemůže kurzu zúčastnit, může za sebe poslat náhradu, v tomto případě se stornovací poplatek neúčtuje.
Přihlášku naleznete ke stažení níže, na seminář se lze přihlásit také pomocí online registrace.