!PLNĚ OBSAZENO: Pokladna a pokladní doklady v praxi vč. aktualit EET - Květoslava Novotná
úterý 19 březen 2019, 09:00 - 14:00
Zobrazení : 330
Kontakt Ing. Andrea Danělišynová, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., +420 774 430 771

V SEMINÁŘI JE JIŽ PLNĚ OBSAZENÁ KAPACITA! V PŘÍPADĚ ZÁJMU O VYPSÁNÍ NOVÉHO TERMÍNU, PROSÍM PIŠTE NA Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Začátek výuky: 9:00 (prezence od 8:00), Konec výuky: 14:00

Akreditace: Kurz je akreditován MV ČR v rámci průběžného vzdělávání úředníků

Lektorka: Květoslava Novotná

pracuje jako daňová poradkyně a je majitelkou účetní firmy v Brně. V oboru účetnictví a daňového poradenství má mnohaletou praxi; více než 10 let přednáší na odborné vysoké škole. Pravidelně se věnuje lektorské činnosti.

Cena za osobu: 1 390 Kč

Osvobozeno od DPH v rámci průběžného vzdělávání úředníků (zařazených dle § 2 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů).
U ostatních účastníků je nutno přičíst 21 % DPH.

Součástí semináře jsou vzdělávací materiály a bohaté občerstvení vč. oběda a coffeebreaku.

Cíl: 

prohloubit a doplnit znalosti účastníků z oblasti týkající se praktické činnosti vedení podnikové pokladny, otázek spojených s vystavováním, účtováním a oběhem pokladních dokladů v návaznosti na účetnictví, daňovou problematiku a ve vztahu k GDPR a EET. Dále upozornit na význam vnitřních předpisů zabezpečujících bezproblémový chod pokladny.

Vhodné pro zaměstnance, kteří jsou pověřeni vedením pokladny, přijímající tržby v hotovosti, vedoucí pracovníky, účetní účtujícím pokladní doklady (všech typů organizací, neplátce i plátce DPH), ekonomy a vedoucí zaměstnance ekonomických útvarů u podnikatelských i neziskových subjektů, subjektům EET i ostatním.

Program:

1) Směrnice pro činnost pokladny – podle typu organizace
- organizační struktura účetní jednotky
- druhy pokladních dokladů
- oběh účetních dokladů
- podpisové vzory
2) Způsob vystavování pokladních dokladů a nezbytné náležitosti
- podle zákona o účetnictví
- podle zákona o DPH  - zjednodušené daňové doklady, pojetí daňových dokladů  – věrohodnost, neporušenost a čitelnost
- pro potřeby účetní jednotky
- obchodní listiny podle občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích.
3) Jak vést pokladní knihu
- ruční vedení pokladního deníku, vedení na PC
- obraty, zůstatky, protokolární předávání
4) Valutová pokladna
- směny korun na valuty
- zálohy na zahraniční pracovní cesty
- vyúčtování zahraničních pracovních cest
5) Účtování pokladních dokladů – příjmových, výdajových, cestovních příkazů, ceniny
6) Inventarizace, limity hotovosti, bezpečnostní předpisy
7) Dohoda o hmotné odpovědnosti a další návaznosti na zákoník práce
8) Vazba pokladny na účetnictví, mzdovou agendu, kumulace funkcí
9) Pokladna v daňové evidenci
10) Zákon o omezení plateb v hotovosti, sankce
11) Náležitosti dokladů podle dalších předpisů: zákona o ochraně spotřebitele, živnostenského zákona
12) Zákon o elektronické evidenci tržeb - aktuální informace

Přihlášku naleznete ke stažení níže, na seminář se lze přihlásit také pomocí online registrace.

Místo Slezské vzdělávací centrum, Karola Sliwky 225/41, Karviná-Fryštát

Hledáte školení, která provádíme celoročně a nenašli jste je zde?
Podívejte se na stránku Zákonná školeníSvářečské kurzy nebo Firemní kurzy.

Případně nás neváhejte kontaktovat pomocí níže uvedených údajů.

Přihlášení

Kalendář všech školení

Kontakt
SLEZSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM s.r.o.
Karola Śliwky 225/41
733 01 Karviná
IČ 286 16 677.

Tel: +420 774 430 771
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Webdesign - pavel piatek.cz