Doručování ve veřejné správě - Ing. Bc. Roman Krčil (PŘESUN NA 1.6.2021)
úterý 09 únor 2021, 08:30 - 14:00
Zobrazení : 163

Kontakt Mgr. Žaneta Bartečková, bTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., +420 774 430 771

 

PŘESU NA 1. 6. 2021 ! 

 

Začátek výuky: 8:30 (prezence od 8:00), Konec výuky: 14:00

Akreditace: Kurz je akreditován MV ČR v rámci průběžného vzdělávání úředníků

Lektor: Ing. Bc. Roman Krčil

působí od roku 1990 ve veřejné správě. Byl vedoucím referátu okresního živnostenského úřadu ve Žďáru nad Sázavou - zástupce přednosty okresního úřadu do roku 2002. Nyní je vedoucím odboru občansko-správního a obecního živnostenského úřadu Městského úřadu Žďáru nad Sázavou. Lektorské činnosti se věnuje již od roku 2002.

Cena za osobu: 1 990 Kč (konečná cena)

Součástí semináře jsou vzdělávací materiály a bohaté občerstvení vč. oběda a coffeebreaku.

Cíl: 

Cílem semináře je přiblížit a rozebrat klíčovou problematiku, kterou je doručování ve veřejné správě podle úpravy obsažené ve správním řádu. 
Seminář seznámí účastníky se současnou právní úpravou doručování v oblasti výkonu veřejné správy podle jednotlivých způsobů – elektronické i fyzické písemnosti. Klade důraz na praktické znalosti a související problematiku – např. doručování zástupcům, opatrovníkům; reklamační řízení u České pošty s.p. Součástí jsou konkrétní případy správných a chybných případů doručování a jejich rozbor.

Program:

  1. Obecné principy a zásady doručování
  • Význam a účel doručování při plnění úkolů veřejné správy a ve správním procesu
  • Úprava doručování v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád
  • Společná ustanovení k doručování
  1. Doručování dle adresáta
  • Doručování fyzickým osobám
  • Doručování podnikajícím fyzickým osobám
  • Doručování právnickým osobám
  1. Druhy doručování
  • Datové schránky, elektronické písemnosti
  • Doručování na ohlašovnách a veřejnou vyhláškou
  1. Další náležitosti doručování (určení neplatnosti, překážky, řízení s opatrovníkem)
  • Určení neplatnosti doručení a neplatnosti okamžiku, kdy byla písemnost doručena
  • Překážky při doručování a jejich překonávání
  • Doručování v řízení se zástupcem a opatrovníkem
  1. Praktické příklady a jejich rozbor, diskuze
  • Příklady a modelové situace, reklamační řízení, judikatura
  • Diskuze a dotazy účastníků

 

PŘIHLÁŠENÍ ÚČASTNÍCI SE MOHOU ODHLÁSIT NEJPOZDĚJI DVA DNY PŘED KONÁNÍM SEMINÁŘE, POPŘÍPADĚ ZA SEBE MÍT NÁHRADU.

V PŘÍPADĚ NEÚČASTI BUDE VRÁCENO POUZE 50% Z CELKOVÉ ČÁSTKY SEMINÁŘE.

 

Přihlášku naleznete ke stažení níže, na seminář se lze přihlásit také pomocí online registrace.


Ke stažení:   PŘIHLÁŠKA

Ke stažení:   POZVÁNKA

Hledáte školení, která provádíme celoročně a nenašli jste je zde?
Podívejte se na stránku Zákonná školeníSvářečské kurzy nebo Firemní kurzy.

Případně nás neváhejte kontaktovat pomocí níže uvedených údajů.

Přihlášení

Kalendář všech školení

Kontakt

SLEZSKÉ VZDĚLÁVACÍ CENTRUM s.r.o.
Karola Śliwky 225/41
733 01 Karviná
IČ 286 16 677.

Tel: +420 774 430 771
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Webdesign - pavel piatek.cz